Tuesday, May 3, 2011

Lav lige en opslagstavle....





I påskeferien var vi på familiebesøg.
Min niece på 9 år havde lavet denne flotte opslagstavle, der hang på hendes værelse. (Jeg kan godt forstå, at der ikke hænger alt for mange ting på den, så kan man meget bedre se det flotte mønster propperne danner!)

-Hendes morfar havede lavet en ramme af nogle lister, som var sat på en plade.
-Så havde de malet det hele hvidt.
-Tilsidst havde de limet korkpropperne på med limpistol.

Færdigt arbejde, værsgo og lån ideen, som jeg har fået lov til at sætte på min blog.

6 comments:

  1. Sikke en super god ide, men hold op man skal drikke mange flasker vin inden det lykkes.

    Kram Marlene

    ReplyDelete
  2. Hvor er den bare fin! Et kunstværk i sig selv :o)

    ReplyDelete
  3. Nøj hvor er den bare flot, rigtig god ide :)
    Den kommer i huskebogen, til når lillemanden bliver ældre, det er da en super god ide for alle børn at lave i en ferie der ellers kan blive alt for lang :)
    KH Micha

    ReplyDelete
  4. Ja man skal nok ikke lave den lige efter at have drukket alle de vin...men kæft det kunne sikkert være sjovt :-)..... Super sød iøvrigt :-)

    ReplyDelete
  5. den er da for fin, sådan én kunne godt hænge i krea-værelset herhjemme, kunne være det var det pinserferien skulle bruges på :-)

    ReplyDelete
  6. Hold da op! Jeg samlede på korkpropper da jeg var barn (min far drikker meget rødvin, hæhæ), men de blev brugt på forskellige både. Nu ville jeg ønske de var gemt, så jeg kunne lave sådan en!

    Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

    ReplyDelete