Friday, December 10, 2010

Fedtet paddehat......


Pu ha, tiden iler, men nu fik jeg  min store danskopgave færdig i aftes kl. 23.30. Så inden jeg begynder på engelskopgaven, giver jeg lige mig selv 5 minutter til at vise jer den fedtede paddehat!
Gør sådan her:
Klip en paddehat i hvid karton.
Tegn prikker og stilk med en fedtfarve på begge sider, det behøver ikke at dække helt.
Mal over med rød ecoline i toppen og fortyndet rød ecoline på stilken. Lad tørre.
Gentag på den anden side.
Lav et hul, put sn snor i og værsgo...........

4 comments:

  1. hej.. er nylig fast læser af din blog. Du har nu bragt mig derud, hvor jeg må anskaffe mig nogle fedtfarver, ecoline og tjaaaa... plastikblonde he he.

    Det er nogle rigtig fine ting du laver ☺

    ReplyDelete
  2. Ja, der er ikke andet at gøre :-)
    Det er også gode julegaveønsker :-)
    God dag. Maria

    ReplyDelete
  3. Jeg digger alle tingene du lager, de er bare herlige, og jeg får så mange gode ideer til hva jeg og mine barn kan lage :-)
    Tusen takk for inspirasjon!
    Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  4. Selv tak Hege, det er jeg glad for at høre.
    Maria

    ReplyDelete