Tuesday, March 15, 2011

Påske give away....






Her kommer en lille give away, der lige passer til sy- eller hæklegrejet i påskeferien. (Kan også bruges til dullegrej i form af mascara og lign.)
Cykelslange minitaske med plads til småtingene! Stoffet er ægte Burberry-genbrug.

Reglerne er de vanlige:

Et lod for en kommentar.
Et lod ekstra for at være fast læser.
Et lod ekstra igen for at reklamere for min give away på din blog. Du må gerne låne et af bilederne her i indlægget.

Du kan altså opnå tre lodder i alt, og dermed tre chancer for at vinde:-)

Jeg trækker en vinder i en af dagene inden påske.....
God fornøjelse.

60 comments:

  1. super jeg er med ...3 lodder :)

    ReplyDelete
  2. Hej Maria

    Er jo helt vild med dine cykelslangetasker - så jeg snupper da selvfølgelig 3 lodder!!

    Mvh
    Gitte

    ReplyDelete
  3. Er straks med, det er jo lige hvad jeg godt kan bruge, når jeg nu ikke skal være så meget hjemme i påsken, men gerne vil have strømpepinde el andet med mig. Så 3 lodder.

    ReplyDelete
  4. Jeg synes den ser sej ud - jeg smider 2 lodder og håber...

    ReplyDelete
  5. Hvor er den fin...jeg deltager gerne med 2 lodder

    ReplyDelete
  6. Gud hvor smart. Cykelslange sammen med stof. Super....
    To lodder til mig.

    Kh Mette

    ReplyDelete
  7. Hvor er den fin :) Jeg er med på 2 lodder :)

    ReplyDelete
  8. Jeg er med !!

    2 lodder til mig ;-)

    ReplyDelete
  9. 2 lodder til mig :-) Den er smart, tjekket og lige noget for mig!

    ReplyDelete
  10. 2 lodder til mig - den vil jeg bare så gerne vinde - uh altså sådan rigtig meget gerne vinde :D

    ReplyDelete
  11. Den er super fed! jeg er helt sikkert med, med 3 lodder ☺

    ReplyDelete
  12. Hvor er den fed! Hvis jeg vinder, skal den være hæklehus!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)
    Klem og god aften,
    mette

    ReplyDelete
  13. To lodder til mig.

    Glædelig tirsdag aften.
    Kirsten

    ReplyDelete
  14. Nøj en fed sy - hækle grejs pung.. Den kunne jeg have mange lækre ting i.. Håber jeg er heldig.. :-) også lige op til påskee. jeg deltager med 3 lodder.. :-)

    ReplyDelete
  15. Gerne 2 lodder til mig. Så fin den er :-)

    ReplyDelete
  16. Wauw den er lækker den lille fine pung/taske. Er jeg den heldige vinder vil jeg bruge den som penalhus når jeg skal starte på universitetet til sommer;)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    ReplyDelete
  17. Den er så SUPER FED, at jeg må prøve lykken med 2 lodder.. (Har ik fået lært det med at putte dit billede på min blog - Griner)

    ReplyDelete
  18. Ej - den er fantastisk smuk - jeg tager da 3 lodder

    ReplyDelete
  19. Skøn skøn pung.. Åh jeg mangler sådan en til mine hæklepinde og andet grej.. og denne er da helt utrolig lækker... krydser fingre og prøver lykken med 2 lodder:)
    Kh. Mette

    ReplyDelete
  20. Fantastisk...er vild med den og Burberry!

    ReplyDelete
  21. Ej jeg er da lige med på tre lodder, så kan det være jeg er heldig at vinde og dermed eje noget Burberry for første gang..

    ReplyDelete
  22. Wow! dette er helt etter mitt hjerte ;) Jeg er med på 2 lodder..

    ReplyDelete
  23. Det glæder mig at kunne følge din Blog som jeg fandt i dag og så er det oven i hatten en giveaway - jo tak
    2 lodder

    x

    creativetail

    ReplyDelete
  24. Vild kreativ og skøn blog melder mig staks som fast læser og vil lade mig indspirer. (Takker Dorthe R for tippet:-))

    ReplyDelete
  25. Skøn, skøn kombi, jeg er helt klart med både på at fylde den skønne lille pung med hæklenåle og dulleting.
    3 lodder til mig, Stine:)

    ReplyDelete
  26. 2 lodder til mig, måske tasken kan bruges til cykellappegrej?

    ReplyDelete
  27. Cykellappegrej er absolut også et godt indhold!! (penalhus er også en mulighed).
    God torsdag til jer alle.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  28. Jeg er da med på 3 lodder.
    Tina:-)

    ReplyDelete
  29. 2 lodder til mig, der sidder med krydsede fingre og håber på at den bliver min min min!!
    hilsen Lene

    ReplyDelete
  30. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)
    Tanja
    Ajnat.dk

    ReplyDelete
  31. Jamen Maria... Den er jo lige en for mig... Må jeg straks be' om 3 lodder?!
    -LisBeth :o)

    ReplyDelete
  32. Hvor er den fed. Jeg er med på to lodder, og håber jeg er heldig

    ReplyDelete
  33. Jeg vil godt være med med to lodder :)

    ReplyDelete
  34. Hejsa Maria
    Tak for sin søde hilsen..
    Alt vel hernede..ja det var helt VILDT at jeg lige netop skulle dumpe ind i din vennnde og familien hernede..så det ved en tilfældighed da en taske en dag med dit label blev glemt og jeg ringede..kunne kende den fra frugtposer og lign fra skolen..
    Jeg tog et modul på diplom inde for børn med særlige behov og arbejder stadig i samme inst. men også ude af hus med familier..som en form for hjmmehosser med det at være sammen og relationer som det primære..meget spændende..til tider lidt hårdt!
    Vi har i en lang periode (et lille år) haft et søskende par under vores vinger herhjemme..er lige pt. ved af afslutte dem..og ellers skal tiden til at gå med at komme rigtig ind og på plads i huset (alt gik ligesom bare i stå da de to små flyttede ind..så mangler alt fra lamper og billeder til ja..alt..næsten..)

    Fantastisk med så dygtig en svømmer :O)Sad og blev helt varm om hjertet da jeg læste det..Lyder som om alt bare er skønt skønt:O)
    send endelig videre til Alberte og mor Lone..Lyder fantastisk hyggeligt at i er i kreaklub sammen..hvor tit mødes i?
    har selv lige startet en op hernede...men alt har jo sin start :O)
    God god søndag og hils mange mange mange mange gange -både hjemme og i klubben..
    Kh Rikke
    ps..fed fed lille taske..selvfølgelig er jeg med på 2 lodder...og så krydser jeg bare fingre..

    ReplyDelete
  35. Den er totalt i orden. Et lod til mig og krydsede fingre helt frem til påske:o) Kh Lisa

    ReplyDelete
  36. Vil gerne have 2 lodder - har lige meldt mig som fast læser, og håber jeg kunne vinde denne taske :)

    ReplyDelete
  37. Jeg er med på 3 lodder og måske vil du deltage i min give away. Mvh Dorthe

    ReplyDelete
  38. Jeg smider 2 lodder i potten...jeg har læst dig mange gange, men nu er jeg fast læser :-)

    ReplyDelete
  39. Den var vel nok fin!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, håber jeg er heldig...

    ReplyDelete
  40. jeg vil gerne deltage med 2 loddder - tak for din inspirerende blog. Mette

    ReplyDelete
  41. Efter at have mødt dig til blogtræf, har jeg heldigvis fundet frem til din skønne blog, hvor jeg nu er fast læser......så derfor 2 lodder til mig!

    ReplyDelete
  42. Hej. Jeg deltager da med 3 lodder.
    Hilsen Lene

    ReplyDelete
  43. Nej, hvor er den skøn. jeg er med på 3 lodder og håber at få min burberry drøm opfyldt ad denne vej :-)

    Kh. Mette

    ReplyDelete
  44. Den er skøn. Er med på 2 lodder. :) Fantastisk blog du har her!

    ReplyDelete
  45. Hvor er den sød, den taske... Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    Venligst Clara Gry

    ReplyDelete
  46. Hold da helt op, hvor er den smart!
    2 lodder! :D

    ReplyDelete
  47. Er da med på tre lodder :)Jeg laver også tasker, men det med cykelslanger overlader jeg til dem der kan ! Du er velkommen forbi...

    ReplyDelete
  48. Hvor er den flot, og din side er fyldt med mange gode ideer, deltager gerne med 2 lodder

    ReplyDelete
  49. Hej,
    Ville meget gerne deltage med 3 lodder, men kan ikke finde "Følg denne blog-knappen"!
    Mvh. Maja

    ReplyDelete
  50. Hej - har det præcis som Maja ovenfor - bare med to lodder - jeg vender tilbage senere og checker om problemet er klaret.

    ReplyDelete
  51. Hej i to der lige har skrevet.

    Jeg har lige tjekket, og følg-knappen skulle være der nu! (den ligger lige over alle de små bileder af jer der læser med :-)
    Måske der har været google-problemer i går?
    Hvis I ikke kan se den, så skriv lige igen, så jeg kan tjekke op på sagerne :-)
    God påske til jer alle.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  52. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodd
    I share: http://inga2010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. 2 lodd til meg! God påske til deg hilses fra Norge! Klem fra Oline

    ReplyDelete
  54. Super flot blog. Vil gerne være med med 2 lodder. Er nu fast læser og en kommentar her.
    Tænk, hvis jeg vandt sådan en sød taske.
    Gode påskedage fra Kirsten.

    ReplyDelete
  55. Bliver nød til at spørge hvorfor der efter mit indlæg bliver vist et lille ikon der ligner en skraldespand

    ReplyDelete
  56. Hej Karen.

    Jeg ved det virkelig ikke, har faktisk aldrig tænkt over det? Måske er det fordi du eller jeg har muligheden for at slette komentaren???
    Er det ikke sådan på andre blogs?
    Jeg må tjekke når jeg læser runden rundt senere i aften!
    Mvh Maria

    ReplyDelete