Monday, March 7, 2011

Cykelslange-computertaske....


Min far har vundet en lille mini computer i en konkurrence på nettet. Jeg var så heldig at få den forærende, fordi jeg er studerende og tit slæber på en gammel tung arvesag af en bærbar fra cirka stenalderen!
Den nye lille computer er hvid, så derfor blev den hurtigt nusset i min skoletaske! (Selv om jeg altså ikke spidser blyanter i tasken eller noget). Jeg lavede denne lille cykelslange-etui-taske-ting, som har vist sig at være ret effektiv.
Tasken er foret med vatteret sort kunstlæder, så computeren kan ligge godt og blødt! Og hippie-lilla skrå-bånd slipper vi ikke uden om! (Min gamle pc-taske til den bærbare fra stenalderen er selvfølgelig pyntet med hæklede blomster).
Se hvor lidt den fylder! Den ligger nærmest bere og roder i et hjørne af tasken. Så fedt! Især når der også skal være plads til madpakken!
Cykelslangerne er syet på armeret pressening. Du kan se hvordan lige HER.

9 comments:

  1. Det er en god ide, og hvor er den blevet flot - hippie eller ej.....

    Længe leve genbrug.
    Glædelig mandag aften.
    Kirsten

    ReplyDelete
  2. Hvor er den fed... og gennemført med den lapning ☺

    ReplyDelete
  3. Den er da blevet så fed - rigtig god idé.

    Og kan godt lide detaljen med en lap på slangen. Fedt du har taget den del.

    Hilsen Grith

    ReplyDelete
  4. Hvor er den flot, jeg er vild med detaljen med lappen :-)

    ReplyDelete
  5. Hej Maria
    Hold da helt op hvor er DEN BARE SEJ!
    Jeg er helt pjattet med den..
    Fandt pludselig vej til dig igennem andres blog som igen ledte mig videre til dig..har selv nedlagt anden side og er startet op i det altid fantastiske kreative blogland..Det er nu tre år siden jeg forlod HH og stortrives hernede på Langeland, men kan ikke se mig fri for en gang imellem at sende lige netop en særlig klasse en kærlig tanke..
    Håber i har det super godt- Så store børnene er blevet..
    Hils August mange mange gange- hvis han kan huske mig...
    God dag
    Rikke :)

    ReplyDelete
  6. Hvor er den dejlig...synes lappen lige giver den det helt rigtige look!

    ReplyDelete
  7. Den er så sej, super smart.
    Måske man snart skulle prøve cykleslange ;)

    Yt

    ReplyDelete
  8. Den er godt nok sej - sikker på at hvis caroline så den sku hun osse ha sådan en lavet.. Måske jeg sku prøve!! HMM Den er virkelig fed...

    ReplyDelete