Tuesday, March 29, 2011

Billeder fra et skønt blogtræf












Hurtige billede fra et skønt krea-træf i weekenden. Der er både billeder fra MisAD's work shop hvor vi lavede lækre ting af landkort. Mine armbånd hvor jeg var så heldig at score det stykke landkort med Ærø på. Kanten er hæklet på. (Det føles rart at gå med sin barndomsø om armen!). Der er en lille ugle som er ægte patchwork-håndsyet (af mig!). Sidst men ikke mindst, den smukke vase som jeg var så heldig at vinde i sponsorgavelodtrækningen! Vasen er pustet af Lene Højlund. Der var MASSER af andre sponsorgaver på træffet. Tusind tak, hvor blev vi begavede!

9 comments:

  1. Det var en fantastisk hyggelig dag, kæmpe stort arbejde Lone har haft! Nåede desværre ikke ugleworkshoppen:-(
    -Dorthe

    ReplyDelete
  2. Åh, hvem, der bare havde været med...

    ReplyDelete
  3. ja Maria..

    Du er virkelig heldig.. Den vase er til at "dø" for..

    Den er så smuk.. Tillykke med den..

    Sød ugle, den kan du godt være glad for..Godt at se du hyggede dig.

    Lone

    ReplyDelete
  4. Jeps, jeg er også mkægtig glad for vasen. Billedet yder den desværre ikke helt retfærdighed :-)
    MAria

    ReplyDelete
  5. Skønne billeder med gode minder.. Den ugle Maria, må du altså lære mig at lave.. Jeg nåede desværre ikke den workshop.. Og ja det var et kanon blogtræf...

    ReplyDelete
  6. Nøøøj det er et fedt landkortarmbånd...nam nam.

    ReplyDelete
  7. Fine billeder fra i lørdags. En god dag - og så heldig du var med den vase - den er simpelthen så smuk. :)

    ReplyDelete
  8. Er helt vild med armbåndet og de små punge. Ej hvor ville jeg gerne ha været med.

    ReplyDelete
  9. Ser skønt ud, den vase er da fuldstændig fantastisk!

    ReplyDelete