Tuesday, April 3, 2012

Sådan laver du pink æg med mønster...






Her ved os er der blevet produceret lidt påskeæg. Samlingen skal jo helst fornys lidt hvert år!!!!!! Til stor ulempe når alle æggene skal ligge et eller andet sted resten af året! Fornyelse skal der dog til og i år har jeg faktisk valgt at male ovenpå nogen af de gamle æg. Så fylder det jo ikke mere i kasserne....
Disse æg er almindelige vatæg fra hobby-forretningen, som jeg har malet pink med acrylmaling. Derefter har jeg ladet dem tørre. Det sorte mønster er lavet med en tynd sort Posca-tusch.

1 comment:

  1. Har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med hos dig- hvor er der mange gode kreative idéer :0) Jeg er selv billedkunstlærer, så nogle skal helt sikkert afprøves på mine elever!
    God påske
    Stina

    ReplyDelete