Tuesday, December 7, 2010

Tøsede juletræer....





Hold da op hvor har jeg travlt på seminariet for tiden...!
Af en eller anden grund ligger alle de store opgaver op mod jul!
Men mens jeg ikke har tid til at blogge, får I lige disse juletræer at kigge på. Jeps, rigtig gættet, mine plastic-dækkeservietter har været i brug igen!
Du gør sådan her:
Klip juletræ.
Ungernes vandfarver males på begge sider af hvid karton, lad tørre.
Acryl duppes igennem blonde med svamp, lad tørre.
Så den anden side!
Hul i, hæng op. Værsgo.
Jeg har desværre heller ikke tid, for tiden, til at skrive kommentarer ved nogle af jer andre, undskyld på forhånd!!!!

8 comments:

  1. De er da for fine. og super kreative :)

    Kh sara

    ReplyDelete
  2. Klapper i mine hænder...de er for fede.
    God arbejdslyst med opgaverne.

    ReplyDelete
  3. Den her idé kan jeg godt lide. Nice!

    ReplyDelete
  4. Det er nogle skønne træer og ugler....de forskellige snore med pangfarver ser frækt ud dertil....tror jeg snupser din ide til en hygge eftermiddag med mine piger:)....god fornøjelse med opgaverne! :)

    ReplyDelete
  5. Maria, de er skønne.. men det har jeg jo sagt før.

    Jeg vil vise dig mine en af dagene..
    Har du set at jeg har lagt indlæg ud om Blogtræf i Aalborg.

    Håber virkelig du kan komme, har jo planer med dig, min pige ;o)

    Lone

    ReplyDelete
  6. Hej Maria

    Jeg håber at du kan puste ud under dine skønne juletræer og ugler i weekenden

    stine:)

    ReplyDelete
  7. Maria - du er altid fuld af skønne idéer. Tak for de her skønne juletræer....

    ReplyDelete