Thursday, March 24, 2011

Reddet på målstregen...



Disse havestole var næsten nået i mål...... på lossepladsen! Jeg reddede dem fra en stor skraldebunke med byggeaffald et sted jeg tilfældigt kom forbi! (man kan faktisk godt have to havestole bag på cyklen)!
Jeg er sikker på at der er teak under den afskallede maling og stolene vil passe perfekt til at gammelt havebord jeg har i samme stil.
Nu er der bare lige det lille men, at jeg afleverer problemformuleringer dagligt (sådan føles det) til brug vedmine eksamener, som kommer lige om lidt!
På mandag trækkes der faktisk lod om de første to opgaver jeg skal skrive i dansk og didaktik! Der ud over er der stadig undervisning på seminariet og en stor engelskopgave at skrive på!!!!
Så de kære nye stole!!!!! De må vente. ØV! Glæder mig så meget til at se dem efter teakolie og ny maling på stellet og med lækre puder og tæpper.

5 comments:

  1. Heldigvis spiser de ikke brød så længe...og stolene venter da gerne på at du forhåbentlig får et emne der er til at have med og gøre...Og selvfølgelig kan man have to stole på en cykel...jeg har sådan et edderkoppeelastik siddende på min cykel så kan man faktisk have hvad som helst med...

    ReplyDelete
  2. ja jeg venter da også gerne på hvordan de kommer til at se ud..

    Kan lige se for mig hvordan du med to stole kommer hjem fra containeren..
    Godt gået min pige.

    Held og lykke med alle de eksamner. Det skal nok få en ende, selv om det ikke føles sådan.

    Nå ja og så lige et lille blogtræf som også skal presses ind.. du har da heller ikke nok at se til..

    Lone

    ReplyDelete
  3. Altså maria... Hjem skulle de jo, de 2 stole.. Og du har ret - de vil komme til at se fantastiske ud når du er færdig med dem.. Sikke en gave eller belønning at skal se frem til efter at ha ALT det andet overstået...
    pØJ PØJ MED DET - ses lørdag.. Iben

    ReplyDelete
  4. Godt scoret.. de er virkeligt fine... kan godt huske hvordan det var med de opgaver... det mest underlige er, at nu nogle år efter, så længes man næsten efter den tid, hvor opgaverne skulle skrives og seminarie livet luftes.. ;)

    ReplyDelete
  5. Hej alle sammen og tak for medfølelsen.
    Bar Wunderbar, det er altså svært at forestille sig lige nu at man kommer til at længes efter det her!!!!!
    vi ses til blogtræf i Ålborg :-)
    MAria

    ReplyDelete