Friday, December 7, 2012

Lav selv et kalenderlys. Uden ildebrand!

Jeg ved, at det er ved at være lidt for sent til kalenderlys. Jeg synes alligevel lige, at I skal se, hvad mine elever har lavet. Ideen kommer fra min datters skole. Kalenderlyset er udelukkende limet fast foroven og forneden. Den gule stjerne har to revner så den kan skubbes ned, en tak hver dag, så man kan holde øje med datoen og dermed ved man jo, hvornår det er jul!!!!!!! Juletræerne forneden har eleverne selv tegnet, nogen af dem men lidt hjælp. 
(Nu ligger ideen her på min blog, så kan vi jo allesammen huske den til næste år også:-)

2 comments:

  1. Hej, leder du efter et gældskonsolideringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv.! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete