Wednesday, October 3, 2012

Sådan laver du nye dåser til kreagrejet.

 


 
Jeg har lavet nye dåser til krea-værkstøjet. Dåserne er fra vaffel-rør til is og expressonkaffe. Billederne på dåserne er tegninger.... nogle af alle dem jeg har hængende i kreaværelset.... ! Jeg har jævnligt gang i en eller anden ny ting jeg skal prøve at tegne. Og så hænger de der...
Hvis du vil prøve at lave nogen lignende, kan du gøre sådan her:
  • Find nogt flot papir.... Gavepapir, hjemmetegnet, dit barns tegning eller noget helt andet.
  • Klip en bane af papiret, den skal være lige så høj som den glatte side af dåsen (altså ikke ud over gevindet).
  • Lim papiret på med limpistol. Lim kun et lille stykke af gangen, da limen hurtigt tørrer.
  • Husk at lave papiret lidt for langt, så der bliver et lille overlap.
  • Når papiret sidder som det skal, limer du et bånd foroven og forneden. Jeg har brugt et lilla velourbånd på de to og et ternet fra restekassen på den tredje.
God fornøjelse, Maria


No comments:

Post a Comment