Wednesday, May 5, 2010

Feen fejrer fødselsdag.....

I dag fejrer vi fødselsdag for August, der bliver 11 år. Feen, der hænger over vores spisebord, er som sædvanligt pyntet med flagranken fra Netto. I loftet hænger den hjemmelavede flagranke. I morgen vil jeg scanne et mønster ind til jer, fortælle hvordan man syr den nemme flagranke her under. Lige klar til sommerfester og fødselsdage i haven. I weekenden, når familien kommer til fødselsdag, hænger vi denne flagranke hele vejen rundt om vores overdækkede terrasse. (Hvis altså ikke det regner).

6 comments:

  1. Hej Maria..

    Tillykke med den store dag... Håber I får en god fest i weekenden, når alle gæsterne kommer... Dejlig flagranke... både den hjemmelavede og den købte... De hygger...

    Lone

    ReplyDelete
  2. Hej Maria,
    tillykke med drengen.
    God ide med den flagranke, som kan tages frem år efter år, sådan en vil jeg også lave...
    Stine:)
    P.S. har du selv lavet feen??

    ReplyDelete
  3. Hjertelig tillykke med din søn - jeg håber at han får en rigtig dejlig dag, med sol og masser af smil. :))

    Vi hænger også altid flagranker af stof op når nogen i familien skal fødselsdags fejres. Det er så hyggeligt og godt med ritualer. :))

    ReplyDelete
  4. Hej og tak alle sammen.
    Nej, desværre Stine, jeg har ikke selv lavet feen. Mine krea-evner peger IKKE i den retning!
    Min mand har købt den til mig på AROS.
    I må have en god befrielsesdag alle sammen.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  5. Hej Maria! Tillykke med August! Han bliver vist fejret med manér! Det er en fin flagranke, du har lavet! Vores er lavet af kulørte papstykker, som er klipset om en snor. Ikke nær så fint, men alligevel rigtig festligt, når de (Der er to LANGE!) bugter sig rundt i haven...
    En dag må jeg vist hellere få syet mig en indendørs...
    Kh. LisBeth.

    ReplyDelete
  6. Tillykke med sønnen, kan du ikke sende mig en mail, så jeg har din mailadresse? for jeg har nogle billeder áf de blomster som min veninde laver i gummi.

    ReplyDelete