Friday, April 9, 2010

Konfirmationskjolen der blev for lille!

Jeg har så meget at lave for tiden, at jeg har skrevet en liste for at huske det hele! Heldigvis hjælper det mig meget med lister, det giver overblik, og jeg elsker, når jeg kan strege ud hen af vejen!
Her kan du se, noget af det jeg syr på (og så må jeg jo også tænke på mit studie!)
Konfirmationskjolen her er for lille til pigen, der skal have den på! Hun har lånt den af sin kusine, og jeg har lovet at sy den en størrelse ud! Det skal nok blive godt, der er stof at tage af i siden.

Her er naboens smokingbukser som skal lægges ned, svigerindens bukser som er gået i sømmen og en stribet bluse til mig selv, som kun mangler en lille bitte smule, men som hele tiden ryger bagerst i køen!
Der ud over syer jeg også på et prikket læsejl til terrassen, men det får I føtstat se, når det er sat op.
Mit største projekt er dog en brudekjole i en fin lys pudderfarve. I får den at se, når jeg er lidt længere fremme i processen!
Og så glæder jeg mig vildt til blogtræf i Silkeborg i næste weekend! God fredag til jer alle.

1 comment:

  1. Pye... Jeg HADER reparationer... Faktisk så meget, at jeg for nylig kunne smide flere par reparations-bukser ud, som tobias var vokset fra...
    Tænk engang, at du ORKER at reparere for både nabo og svigerinde! Du er sej!

    ReplyDelete