Monday, March 22, 2010

Hamster!!!!

Kender I det?
Ungene plager for et dyr, man siger nej i flere år og endelig giver man efter. Jeg tror aldrig vi kommer til at sige ja til katten eller hunden, men forleden købte vi en dværghamster til ungerne. Uha, det første døgn, hvor hamsteren skulle have ro og ikke måtte tages ud. Det var et LANGT døgn!
Men her er kræet, den ligner lidt en mus og så bider den! Det gør ikke rigtig ondt, men man bliver forskrækket!
Og navnet...... det kan de ikke blive enige om, vores tre unger. Men faktisk synes jeg heller ikke, de taler så meget om det.... Vi må se. Vi ved heller ikke helt, om det er en dreng eller en pige!

Tivoli-buret..... Det har vi lånt. Ligner noget man kan bruge til kemiske forsøg:-)

3 comments:

  1. Sød lille hamster. Til lykke med den. Men hvordan kan det være at I ikke vil have en kat? Rigtig god dag til dig:)

    ReplyDelete
  2. Det er besværet når man skal rejse væk og kattehårene over det hele......
    Jeg kommer fra Ærø så vi er jævnligt der ovre i ferier, det ville bare være for besværligt!
    Maria

    ReplyDelete
  3. Nøj, den er lille :) Tillykke med den.

    Her har vi marsvin... 6 styk, lige nu er de på vinterophold i en stald sammen med 4 heste. Når der ikke er risiko for frost længere, har vi dem i Udgård, som er et kæmpe bur, vi har i haven.
    Det er så dejligt at have kæledyr og det giver én så meget. Bare det at holde og nusse den pelsede giver en god ro hos os.
    Og så er man forpligtet på at tage sig af den hver dag.
    Hos os har vi haft turnusordning, hvor børnene havde én dag ad gangen.
    Nu, hvor jeg går hjemme er det mig der fodrer og nusser mest ;o)

    Jeg håber, I får rigtig meget glæde af den.

    KH Mette

    ReplyDelete