Tuesday, February 23, 2010

Og vinderen af min give away er.....

Inspireret af LisbethLys, har jeg ladet hæklenålen rotere....


Vinderen blev Eva. Det er faktisk lidt sjovt, fordi Eva har skrevet at hun ikke har en stempel kande, men at hun vil ud og købe en, hvis hun vinder...
Tillykke, tillykke, tillykke..... Eva.



Vil du sende mig en besked om hvilken størrelse varmer du ønsker. (1 liters kande eller 1,5 liters kande). Og selvfølgelig din adresse o.s.v.
Mail: kirkby(snabela)kirkeby(punktum)eu

Til sidst vil jeg lige afsløre, at jeg sender en ny give away i luften i morgen.

6 comments:

  1. Tillykke til Eva..

    Jeg ville ikke deltage denne gang, da jeg jo slet ikke drikker kaffe...
    Men glæder mig til at se den næste.
    Bare man dukke ønske..hahah

    Lone

    ReplyDelete
  2. Heisan!
    Så du hadde lagt deg til som følger av bloggen min. Så hyggelig! Jeg ser jeg ikke har vært innom bloggen din før, men nå skal mine sønner og jeg sy påskehøns i herlige farver som vist i et innlegg under her.Tusen takk for fin ide!
    Ha en glad kveld!
    Stor hilsen fra kaspara

    ReplyDelete
  3. Neeeej, hvor er jeg heldig! Tusind tak. Og jeg elsker kaffe.
    Jeg sender straks en mail. Sikke en dejlig dag.

    ReplyDelete
  4. Tillykke til Eva. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på. Jeg deltog ikke denne gang, da jeg er thedrikker :O)
    God aften.

    ReplyDelete
  5. Hej Maria,
    tak fordi du har sat mig på med billede og link, glæder mig til at se hvad du finder på ved den næste give away.

    Hilsen Stine

    ReplyDelete
  6. Tillykke til Eva.. Øv bøv, jeg havde drømt at jeg vandt ;O)
    Men nu må jeg selv i gang med at lave en kaffefrakke, for den med håndklædet som jeg pakker omkring min stempelkande holder ikke mere.. :-)

    ReplyDelete