Wednesday, February 24, 2010

Give away på Kirkeby

Indrømmet.... Jeg har fået blod på tanden, jeg ønsker mig en lille smule flere læsere :-) Jeg udlover en ny give away, når jeg har tres faste læsere på min blog. Blod på tanden...? Gad vide hvor det udtryk stammer fra? Nogen bud?

Vinderen kan vælge enten et sæt bestående af det gule og sorte armbånd. Alternativt et sæt bestående af det grønne og pink armbånd. Se dem lige her:




Reglerne er som sædvanligt...


1 lod- 1 kommentar på bloggen

2 lodder- 1 kommentar+fast læser

3 lodder- 1 kommentar+fast læser+link til indlægget på din blog (lån gerne billedet...)


Skriv i kommentaren, hvor mange lodder du deltager med.

Vinderen trækker jeg, når jeg har tres faste læsere på bloggen.


God fornøjelse, vi ses i cyper space!.... Mvh Maria

46 comments:

  1. Hej Maria.
    Jeg vil da gerne melde mig på banen, som fast læser.
    Jeg napper 3 lodder ;-)
    Mvh
    Karina

    ReplyDelete
  2. Hvor er de fine. Vil gerne deltage med 3 lodder.

    ReplyDelete
  3. Waaauu, hvor er de fine.Jeg vil gerne være med .Jeg smidder 3 lodder i puljen.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  4. hvor er de flotte! Jeg er med på 3 lodder

    ReplyDelete
  5. måske jeg er heldig nu - de er så fine :) 3 lodder!!

    ReplyDelete
  6. Meget fine armbånd, hvis det skulle være mig der vinder, vil jeg gerne have det grønne og pink. Er med på 3 lodder:-)

    ReplyDelete
  7. De er rigtig fine med bånd på! 2 lodder til mig tak :-)

    ReplyDelete
  8. Og jeg har da virkelig fået blod på tande. Tre lodder til mig, tak.

    ReplyDelete
  9. Jeg er med og snupper 3 lodder...:-)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  10. Fine armbånd - sådan et sæt vil da pynte på min arm :-)

    Jeg snupper 3 lodder.

    ReplyDelete
  11. Hvor er de flotte, dine armbånd. Jeg snupper 3 lodder :)
    KH Mette

    ReplyDelete
  12. Jeg kender jo dine armbånd og vil være helt vild med at vinde et par ekstra. De par stykker jeg har, bruger jeg KONSTANT!!! 2 lodder til mig ;-) Anne Dorte

    ReplyDelete
  13. Hejsa
    Sikke en hyggeli blog, du har. Jeg melder mig gerne som fast læser :o).
    Og så snupser jeg lige 3 lodder :o) (og krydser fingrene for at være heldig :o).
    Vh
    Mette

    ReplyDelete
  14. Så faldt jeg også over din blog med mange fine sager. Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway, for de er jo vildt søde dine armbånd. Synes især det blå og pink er fine. Melder mig straks som fast læser og deltager med tre lodder.
    Du er velkommen til at kigge ind hos mig også. :-)

    ReplyDelete
  15. Yuepee. Dén vil jeg gerne vinde.
    3 lodder til mig :-)
    Frk. Hverdag

    ReplyDelete
  16. Uha lækre armbånd - jeg vil gerne være med på 3 lodder :-) Kh. Mette

    ReplyDelete
  17. Hej Maria. Kan godt forstå at du får blod på tanden, og hvorfra udtrykket kommer ved jeg ikke (?)Men det er da super dejligt at der er nogen som gider at kigge ind på ens blog. Jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder, og vinde et af de super smarte sæt armbånd.
    Kan du forresten fortælle mig hvordan man gør for at komme videre til et indlæg ved at klikke på et billede? Lige som på dit give away.
    Hilsen Stine
    Sådan som man kan her på din blog.
    Hi

    ReplyDelete
  18. Så fine de er!
    Jeg er med på 3 lodder:)

    ReplyDelete
  19. De er så fine.
    Snupper fluks 3 lodder.

    ReplyDelete
  20. jamen det er der da ikke noget at sige til :)

    jeg vil meget gerne være med igen, 3 lodder til mig

    Kh. Sara

    ReplyDelete
  21. Hold da op et fedt sted, jeg er landet! Jeg smider flux 3 lodder i puljen - og håber helt vildt på, jeg vinder.

    ReplyDelete
  22. Hej Maria,
    Er helt ny i denne blog-verden, og er faldet over din side (og din give-away!) ;-) Vil rigtig gerne være med!
    Ville gerne have 3 lodder, men ved endnu ikke helt hvordan man laver et link til din blog, så snupper 2 stk imens jeg prøver at finde ud af det ;-)
    Knus og god weekend fra Barbara

    ReplyDelete
  23. Fin side og lækre gaver :-)
    Jeg er særligt vild med sættet med det pink og det grønne.
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder.
    Kh Sophie G.

    ReplyDelete
  24. Rigtig flotte armbånd. Jeg er med på 3 lodder:)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  25. Hejsa, nogle fede armbånd, dem gad jeg godt vinde.. to lodder herfra'
    Knus Bettina

    ReplyDelete
  26. Fine armebånd, og dejlig blog. Masser af gode ideer! 3 lodder herfra

    ReplyDelete
  27. Tak for al rosen på om min blog, jeg er glad for at I har lyst til at kigge med.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  28. Super skønne armbånd!
    Jeg kaster straks et par lodder (læs 2) i konkurrencen og krydser fingre for det gule og sorte!

    ReplyDelete
  29. Sikke fine armbånd:) Jeg vil gerne være med på tre lodder.
    Hilsen Anne

    ReplyDelete
  30. Hvor er de søde de armbånd..
    3 lodder herfra

    ReplyDelete
  31. Der er sket en fejl....jeg har da ikke været fast læser. Fejlen er rettet nu. Bedre sent end aldrig.
    Så 3 lodder til mig, for jeg sætter naturligvis dine fine armbånd til skue på min blog.

    Karen

    ReplyDelete
  32. Så skynder jeg mig at melde mig som fast læser og vil gerne deltge med 2 lodder :)
    - glæder mig til at se flere fine ting på din blog!

    ReplyDelete
  33. Hej
    Deltager gerne med 3 lodder.
    Vh. Dianna

    ReplyDelete
  34. Jeg vil gerne være med her.. Med 3 lodder.. :) Rigtig fin blog ;)

    ReplyDelete
  35. Fine armbånd!
    Vil da gerne være med 3 stk lodder til mig
    KH Heidi

    ReplyDelete
  36. uh så mangler der kun 1 læser:-)

    ReplyDelete
  37. Tre lodder til mig tak:-) Kunne lige nå at være med

    ReplyDelete
  38. SHIT, Maria! Er jeg lige kommet for sent her??? Det var altså ikke lige med i planen! Jeg kan se, at der står 60 læsere nu... Håber, jeg når at være med med tre lodder!
    Kh. LisBeth.

    ReplyDelete
  39. Jeg vil også gerne være med, kan jeg nå at smide 3 lodder??

    ReplyDelete
  40. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    ReplyDelete
  41. Hej. Ja så lukkede festen. Tak til alle der var med. Maria

    ReplyDelete
  42. i love these bracelets, perfect for spring!

    ReplyDelete
  43. Hay, I like very much what you do, from what I can see. But I woul be more happy if you had a translator, so I could uderstand, what you wright abaut. Hope you'll get it :-)
    Greetengs from Slowenian in Germany.

    ReplyDelete