Friday, March 20, 2015

Jeg har givet mig selv en udfordring.....








Jeg har meldt mig selv til en ugentlig maleudfordring på en amerikansk blog der hedder: arttothe5th.com
Hver lørdag udsender de en ny udfordring. Det kan være et eller andet billedet skal indeholde, fx mange lag, der skal være en særlig kant eller noget der skal dækkes over, så det bliver lidt hemmeligt. Det kan også være noget man SKAL bruge i billedet. Her over ser I nogle af de billeder det er blevet til her i 2015. De fleste gange er det lykkedes mig at lave billedet i løbet af den weekend, hvor udfordringen er sendt ud. Mest for ikke at komme bag ud, men også fordi det er sjovt.
I starten var jeg ikke helt klar til at melde mig, fordi jeg troede at jeg ville komme til at lave kopier af "maleskolens" oplæg. Jeg har dog stillet mig selv den opgave at prøve at tænke selv og lave mit eget. De gange, hvor jeg har kopieret nogle dele fra udfordreren, har det alligevel vist sig at mit billede blev helt sit eget, Så jeg er ok tilfreds og det er sjovt at blive udfordret med nye metoder....

2 comments:

  1. Hvor er de fine og forskellige. Det med kaktusserne er jeg mest vild med. Og det med folkevognen, og det pink/sorte, og.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Eva... Jeg har et eller andet med kaktusser lige nu! Der er kaktusbilleder over det hele i mit kreatur og til Tobias konfirmation skal der også små kaktusser på bordene.....

      Delete