Friday, April 19, 2013

Vil du se mit krea-rum?

Hjemme hos os er vi tre der har byttet værelse. Mit krea-rum er kommet på 1. salen, hvilket er lidt træls men vi havde brug for at børnene fik hvert et værelse, hvor døren kan lukkes!  Og som I måske kan se på det ene billede, så er der ikke dør i mit rum. Der er meget plads i mit nye rum og for tiden maler jeg lidt. Jeg kæmper dog for at få ryddet op for på næste lørdag skal vi holde konfirmation og så skulle børnene gerne kunne tegne eller spille her!
God weekend til dig.

13 comments:

  1. Ja, det er jo det gode ved at man skal have gæster... ellers fik man aldrig ryddet op ; ) Men lidt irriterende når det er lige er det sjove som skal ryddes væk!! Jeg kender det godt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Snullemor.... kan du kende din radio på mit billede? Din er så fin at jeg måtte tegne den af:-)

      Delete
  2. Sikke en dejlig "arbejdsplads" du har der:))

    god weekend, knus Stine

    ReplyDelete
  3. Wow hvor er det nogle fede billeder du laver!!!! Dejlig inspiration :-) hihi jeg syns også at jeg havde set den radio før - skønt at man kan lade sig inspirere og inspirere på kryds og tværs. Rigtig god weekend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak skal du have, ja inspiration kan man altid bruge og det er godt at låne i blogland :)
      Der er så meget guld!
      God wekend.
      Maria

      Delete
  4. Det ser både hyggeligt og kreativt ud.

    ReplyDelete
  5. Tak Eva, det er faktisk også ret hyggeligt, når jeg først får bevæget mig op ad trappen!! God weekend til dig.
    maria

    ReplyDelete
  6. Hvor må det være dejligt at have et helt rum at være kreativ i! Jeg er kun lidt misundelig. ;-) Det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt lide dine billeder. Til gengæld behøver jeg ikke at rydde mit spisebord op inden næste weekend, for den konfirmation jeg skalholde der for min datter, foregår et andet sted. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha. Der er du heldig. Jeg havde ellers forsvoret at jeg ville drøne rundt og rydde op "bare" pga konfirmation. Men hvad er det lige jeg alligevel har gang i. God søndag. Maria

      Delete
  7. Jeg er vild med skrå vægge, og bare derfor ville jeg slet ikke have noget imod et krearum på første sal. At det så også bare ser superlækkert ud, gør det bestemt ikke ringere :)

    ReplyDelete
  8. tak tak Pernille. Jeg var bare så glad for at være i stueetagen. hvor resten af familien opholder sig for det meste :-)

    ReplyDelete
  9. Hey du - hvor er det blevet godt Maria - jeg har osse fået lavet helt nyt - SÅ SKØNT..
    Sikke dejlige billeder du laver lige pt - er det noget vi skal lære på et tidspunkt?? TÆHÆ...
    Ha nu en god fest - vi havde selv konfirmation i vores hjem i lørdags for min venindes søn.. En go dag og sikke et skønt vejr - vi var mere ude end inde - det var heldigt:0)
    Håber vi ses snart igen.. Knus

    ReplyDelete