Saturday, January 12, 2013

Vinderne af min give away er......

Der er trukket to vindere........
Første billede: De to vindernavne, Merete først og Eva næst.
Næste billede: Alle jeres navne og det antal lodder I hver især har lagt i puljen.
Følgende billeder: To vindere er fundet.......

Ja, så skete der det, som sjældent sker, nemlig det, at personen (Merete) som skrev den aller første kommentar vandt maleriet af træet. Eva (den femte person, der skrev en kommentar) vandt fuglemaleriet.

Vil I sende mig jeres navne og postadresser på: mariakirkeby(snabela)gmail.com og jeg vil sende billederne til jer.

God weekend alle og tak fordi I ville være med i min give away :-)
VH Maria


6 comments:

  1. Ih... hvor fedest .. ;0)
    sender dig fluks en mail ... måske du sku prøve hos mig - har lige lavet en giwe-away ;0)

    ReplyDelete
  2. Ih... hvor fedest .. ;0)
    sender dig fluks en mail ... måske du sku prøve hos mig - har lige lavet en giwe-away ;0)

    ReplyDelete
  3. Og 5 er mit lykketal:)

    Billedet er oven i købet blevet overrakt personligt, og det er SÅ fint.

    ReplyDelete
  4. ÆVVVVV - men tillykke til de heldige vindere:0)
    Knus Iben

    ReplyDelete
  5. Ja tillykke I to :-)
    Eva er jo pludselig blevet min nye kollega så det var lidt pudsigt at jeg trak hende......
    Maria

    ReplyDelete