Monday, February 13, 2012

Mind Maps kan bruges effektivt!


En af mine kollegaer tegner altid "MIND MAPS" når vi skal planlægge et nyt undervisningsforløb. For nylig fik jeg øje på hendes papir, mens vi holdt et møde. Emnet "vand" stod i midten af en cirkel og uden om, havde hun tegnet forgreninger , så hun var klar til at skrive vores ideer til undervisningen rundt om cirklen... for enden af grenene/stregerne.......
I mit hoved var det et dejligt fantasitræ, hun havde tegnet uden at tænke over det. Jeg tegnede det af. Senere blev det til dette træ .......

4 comments:

  1. Herligt at et møde kan inspirere så meget :-)
    Det er skønne farver du bruger.

    ReplyDelete
  2. Nøj da det er super flot:0) Jeg vil osse ku sån noget Maria...
    Gider du sende en sms - har fået ny mobil og mistet alle numre..
    KH Iben

    ReplyDelete
  3. Tak tak begge to. Iben, jeg sender en sms....
    God ferie. Maria

    ReplyDelete
  4. Det er skønne farver i dit træ.

    ReplyDelete