Sunday, November 20, 2011

Sådan laver du et juletræ af grene...



Jeg har lånt denne ide af Tina Dalbøge. Du kan se her på hendes blog, hvordan man laver de fine juletræer.
Jeg er med i planlægningsgruppen for to juledage på min Friskole-arbejdsplads. Jeg forestiller mig at "Ude-pynte-gruppen" skal lave juletræer af alverdens slags til at pynte ved indgangsdøren, indkørsel og på en lille plæne foran skolen".
Derfor måtte Tinas skønne juletræ lige testes af.

Hvis jeg når det, kunne det også være lækkert med en hel flok foran min egen hoveddør!

3 comments:

  1. De er mega fede :P Hvis du har lidt større børn i friskolen har jeg netop i går og i dag blogget om sjove juletræer og kræmmerhuset. som selvfølgelig kan pyntes mm.

    ReplyDelete
  2. Og flotte ser de ud... dejligt at se ;)

    ReplyDelete
  3. Jeg takkker og tjekker straks sjove juletræer ved bilgaardkreative....
    Maria

    ReplyDelete