Tuesday, October 18, 2011

Ualmindelig lækker postkasse, se lige her....



Vi skal til det, alle os der bor i hus...
Postkassen skal ud til vejen, så postbudene ikke skal gå så langt. Min krea-veninde Britta har benyttet sig af lejligheden til at købe en ny postkasse og male den efter ide fra en svensk blog, jeg engang stødte på. (Jeg kan desværre ikke huske hvilken mere, og kan derfor ikke linke til den!)
Nu har hun sendt mig dette billede af postkassen, der netop er kommet op at hænge. At det er rigtig synd for postkassen at der skal et navneskilt på er en detalje vi ikke tager hensyn til idag........! Posten ved vel hvem der bor der! Jeg har foreslået et navniskilt med pink bogstaver. Gad vide hvad Brittas mand siger til den feminine kasse :-)
TIllykke med den Britta, den er så flot!

p.s. Hvis du skal lave en lignende postkasse, skal du først male kassen i den ønskede bundfarve. Derefter lægges et stykke blonde over. (Plastblonde, gammelt gardin eller mellemværk) dernæst sprayer du med helt almindelig spraymaling fra farvehandleren.
God fornøjelse.

13 comments:

  1. Hej super sjov ide, man kan jo dårlig se hvor brevende skal i. Hils og sig til din veninde den er super fin. ha en dejlig dag.

    ReplyDelete
  2. Heldige postbud, der skal gå med post der:)

    ReplyDelete
  3. Fed idé!
    En postkasse er virkelig et objekt, som i høj grad godt kunne nytænkes!

    ReplyDelete
  4. He he, kan ikke lade være med at fnise lidt, den er altså bare rigtig sød, MEN jeg ved godt hvordan min mand ville se ud i hovedet, hvis han kom hjem og så den foran vores hus. hi hi!
    God dag!

    ReplyDelete
  5. Super flot postkasse. Der skal navneskilt på, fordi posten ikke må aflevere post til andre end dem, som er tilmeldt adressen og det kan jo ikke se, når han er på farten.

    ReplyDelete
  6. Hvor er den flot!
    Det er en skam at vores postkasse er ejet af boligforeningen, men man kan vel også dekorere den med noget selvklæbende. Det må undersøges :)

    ReplyDelete
  7. Hvor er det sjovt, og sikke en super fint ide :-)

    ReplyDelete
  8. Enig - super flot og anderledes postkasse - jeg tror postbudet har et smil på læben hver gang der puttes post ned i det lille "kunstværk" :)


    Hilsen

    Henning
    http://iphonereparationer.dk/

    ReplyDelete
  9. Whau.
    Ja, endnu en mulighed for at personliggøre.

    ReplyDelete
  10. Jeg har lige besøgt din blog for første gang - og det bliver ikke sidste gang :-)
    Hvor har du dog lavet mange inspirerende indlæg !

    ReplyDelete
  11. ZUUUper postkasse, meget inspirerende. PS Mange tak for din søde kommentar og tak fordi du stadig følger med <3 pia

    ReplyDelete
  12. Hej alle sammen og tak for de positive kommentarer :-)
    Maria

    ReplyDelete
  13. Hvor er den sej - den der bloderede postkasse:)
    Sådan én vil også klæ' min gadefront temmelig meget!

    ReplyDelete