Saturday, February 5, 2011

KIRKEBY bliver præsenteret i norge..

Jeg har mange norske læsere, og jeg synes det er skønt at vi kan inspirere hinanden på tværs af landegrænserne. Norge deler vi danskere jo både sprog og historie med og jeg tror vi stadig har rigtig mange ting til fælles.
EN af forskellene er nok vores forkskellige landes størrelse! I Danmark kan man næsten altid se et hus!!!! Norge er SÅ STORT i forhold til og strækker sig over adskillige brededgradder på landkortet. Dertil en storslåt natur som vi danskere nyder at besøge :-)

Der er en norsk blog (Leken Hverdag) der har spurgt om de måtte præsentere min blog på deres side. Og selvfølgelig må de det.
Det er Badut, der har anbefalet mig og tak for det :-)

Du kan se her, hvordan jeg er præsenteret: skandinavia-rundt-presenterer-kirkeby

På Leken Hverdag, er det mine ideer til hvad man kan lave med sine børn, der er i fokus. De viser bla billeder af seje gipsafstøbninger til drengeværelserne. Min vejledning er her: tryk her :-)

Og nu ville jeg gerne vise jer et par billeder, men det vil min pc ikke idag!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Hei!
    Gratulerer! Dette var jo kjempe gøy! :-)
    Klem fra Céline

    ReplyDelete
  2. Tillykke med det. Dejligt at vi kan inspirere hinanden på tværs af landegrænser.

    ReplyDelete