Monday, June 7, 2010

Lækkert arvegods...






Jeg synes arvesager er skønne, og at de giver personlighed i mit hus.
Den gule mælkekande arvede jeg allerede da jeg var barn, og min oldemor døde. Siden stod den på mit værelse i mange år, for at følge med mig da jeg flyttede hjemmefra som 17årig. Vi bruger den til mælk i kaffen!
Den gamle tobaksdåse, var min mormors knap-dåse, som jeg tit rodede i, når jeg var på besøg ved mormor og morfar. Da jeg startede på Odense Fagskole brugte jeg den til sygrej, men nu er den ved at være for rusten inden i til at bruge til noget særlig fornuftigt! Men sød er den.

2 comments:

  1. ja arvegods er lækkert, der er noget særligt ved ting der fortæller en historie!

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle fine ting. Er særlig vild med din skønne mælkekande.

    ReplyDelete