Monday, March 18, 2013

Grib ideen. Kuglepenne på væggen!



Gode gaver. som lige skal flashes......
Den prikkede vase fik jeg i afskedsgave, da jeg stoppede på friskolen. Den er lavet af en keramiker i Ry, tror jeg! Den stribede er fra min 40års fødselsdag for nylig.
Blyants holderen (kaldet en væglomme) fik jeg også til min fødselsdag af min mor og far. Den er fra Clay Fever en keramiker, der har valgt at slå sig ned på min fødeø, Ærø. Hun sælger dog også sine ting andre steder i landet. Bl.a. i Århus. Man kunne også overveje at bruge en mere til tandbørster og en til pensler og en til..... you name it!

Indretnings-trick fra mig til dig: Den grønne skål, du kan se på nederste billede, indeholder alle familiens forskellige opladere til telefoner, Ipods o.lign. Jeg var træt af lednings-spaghetti og opladere på køkkenbordet og overalt i alle stikkontakter! Nu ligger de der, der er orden i sagerne og køkkenbordet kan bruges til madlavning.


2 comments:

  1. Dejligt at du deler det skønne keramik med os. Vildt søde væglommer. Hendes hj.side er fav'et hos mig.

    ReplyDelete
  2. Go ide - og sikke skjønne sager - har du det godt ??
    Knus Iben

    ReplyDelete