Friday, March 15, 2013

Hækl en kurv.....





Da jeg var på blogtræf på Steinerskolen i Odense sidste år, købte jeg et par ruller zpagetti-garn af en, der ikke havde brug for det. Nu er de to ruller blevet til denne kurv til alt det jeg ikke får strikket og hæklet færdigt! Det er sjovt at hækle i, men hårdt arbejde for fingrene. "Garnet" består af opklippede strimler af overskuds T-shirtstof.                  
De andre to billeder er bare stemningsbilleder fra vores hus. Stolen er gammel og jeg har fundet den i mine bedsteforældres lade for mange år siden. Nu står den i vores stue og passer lige til en barnenumse, der skal se tv. (Tændstikæsken har en af mine unger lavet for et par år siden:-)

3 comments:

  1. Agreed - Det er hårdt at hækle i... Men resultatet er fedt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Resultatet er nemlig fedt og lidt råt. God weekend....

      Delete
  2. Det er ikke meget, du ikke får færdigt, hvis det kan være i den fine kurv..... :)

    ReplyDelete