Monday, August 16, 2010

Blev han ramt af et torn?

Sofia er ved at fortælle noget til en veninde, og jeg har ikke hørt det hele. Pludselig spørger hun mig: "Mor, er det ikke rigtigt, at Tobias engang var lige ved at blive ramt af et torn?".
Jeg må have set lidt undrene ud, for inden jeg nåede at svare, siger hun: "Ja sådan et torn fra et tordenvejr!"

Et torn, en torn eller torden, ja det danske sprog er spændende!

Og nej... Tobias var aldrig ved at blive ramt af et torn. Men han har tit haft en torn  i sig!

3 comments:

  1. hahahahha
    Den er god... før jeg havde læst det hele var jeg allerede ved at gætte mig til om vi var ude i et lyn eller lignenede... fnis..

    man skal høre meget fra børn, som sjældent giver mening...

    Lone

    ReplyDelete
  2. Guddommeligt :)

    Jeg har lige et løber-spørgsmål: Løb din mand sammen med os eller var han blot én af de mange tusinde, der løb 24t i weekenden?

    ReplyDelete
  3. Han var "bare" en af de tusinde :-)
    Mvh Maria

    ReplyDelete