Monday, August 2, 2010

Jubieee. Billedskole-gæstelærer.

Så oprandt dagene, hvor jeg skal være gæstelærer på billedskolen i Hinnerup. Vi skal lave billedcollager og derefter væve med cykelslanger ovenpå de fine billeder, så kun noget af motivet titter frem. Se her hvor gode de eleverne er. Jeg vender tilbage i morgen med flere billeder og også en "sådan gør du", hvis du skulle få lyst til at lave billed-væve med nogen børn, venner eller dig selv!
Skruerne er til at sætte snore på, så der kan væves.
Sikke en skøn dag jeg har haft! 26 unger der bare var top motiverede.



7 comments:

  1. Hej Maria
    Tænkte nok, at vi kunne finde spritnye billeder fra sommerbilledskolen her på din lækre blog :D
    Det var rigtigt sjovt i dag! Vi glæder os til at fortsætte vævearbejdet i morgen :D
    Knus fra Marie, Mathilde og Annitta

    ReplyDelete
  2. Hej I tre.
    Jeg glæder mig også. ses i morgen.
    Maria

    ReplyDelete
  3. Waw hvor ser det spændende ud! Det vil jeg glæde mig til at lære mere om.
    Er helt ny her i Blogland, og helt høj af at træde ind i denne verden fyldt med inspiration, hygge og passion.
    Tak fordi jeg må følge med.
    Mange hilsner Christina

    ReplyDelete
  4. Hvor ser det bare spændende ud.
    Rigtig god fornøjelse
    Stine:)

    ReplyDelete
  5. Gad godt at være elev hos dig !- Hvor ser det spændende ud :-)

    ReplyDelete