Saturday, May 15, 2010

Kan cykelslanger blive til kurve?


Så fik jeg det testet! "Malenes hverdage"s kurv flettet af cykelslanger! Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes..... Tror ikke det er den form for kurv, jeg vil lave storproduktion af, men prøves skulle det da! Til gengæld har jeg lært papirfletningsmetoden til kreaklubben og alle andre der har lyst, med stor fornøjelse!


Her kan du også se de nye sommerhynder til havestolene og det prikkede læsejl af voksdug, som jeg har syet i løbet af foråret.

6 comments:

  1. Hvor er de fine, dine hynder. Så mangler vi bare sommeren:)

    ReplyDelete
  2. Den blev da fin i cykelslanger - men måske lidt ustabil, eller? Fin er den i hvert fald.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  3. Ja, selvfølgelig skulle du da prøve det! Jeg gik da bare her og ventede... Du kunne ikke lade være! Hvor er det skønt!
    -Og sjov er den!

    ReplyDelete
  4. Jo, Malene den er lidt ustabil og klodset og jeg kan ikke lime med min limpistol!
    Min mand synes den kunne være en utæt champagnecooler! (men nu er det også ret tit vi drikker champagne!) Eller......
    Jeg er i gang med en tester med otte gange otte strimler! Altså ikke i cykelslange.
    Maria

    ReplyDelete
  5. Hej Maria..

    JEG VIDSTE DET.. DU VILLE PRØVE....
    Æv at jeg ikke nåede at lægge billede ud af min... så kan jeg lære det... du kom først.. men jeg mangler jo at sætte nitter i... og ja Limpistolen plejer jo at klare alt...

    Hynderne er jo helt fantastiske, for ikke at nævne det prikkede læsejl..
    Du gæve kvinde...

    God weekend..

    Lone

    ReplyDelete
  6. Hej Maria,

    åhhh hvor er det skønt at se andres eksperimenter, og jeg synes at den lille cykelslangepotteskjuler har sin helt egen charme:)
    ... hynderne kan jeg ikke andet end udbryde wauuu, hvor er de flotte og sammen med det prikkede læsejl....:)
    Stine

    ReplyDelete