Tuesday, May 25, 2010

Beatiful blogger award....tak for det:-)


Jeg har modtaget denne award af Karen Klarbæk, Lones Fodspor og Mit Pusterum og Lisbeth Lys.
Tusind tak alle fire, det er altid rart at blive påskønnet for noget man selv  laver.

Jeg skal:
Fortælle 7 ting om mig selv, takke og linke til giveren, vise awarden på bloggen og linke til 7 andre bloggere som jeg synes fortjener en award.

  1. Jeg elsker kreative projekter og har altid nogen i gang.

  2. Jeg kan lide at lære mine krea-ideer fra mig.

  3. Jeg lærte at have tålmodighed, da jeg lærte at sy på Odense Fagskole for mange år siden.

  4. Jeg har ikke altid tålmodighed med mine børn! Men jeg prøver.

  5. Jeg kan godt lide min have, men synes alligevel det er lidt for meget arbejde.

  6. Jeg er ikke ret god til at lave ingenting!

  7. Jeg er, som den sidste i Danmark, i gang med at læse Harry Potter! Jeg læser den på engelsk, så er der jo lidt gevinst samtidig, idet engelsk er et af mine linjefag på seminariet.
Der går helt kludder i disse tal, og jeg kan bare ikke styre det.... Sådan er det!


Jeg vil gerne give awarden videre til disse beautifulle bloggere:
Krudtuglens Mor

Hav en super blæsevejrsdag alle sammnen :-)

2 comments:

  1. Hov, halløjsa! Tak fordi du kom på mig... Her sidder jeg faktisk, og vil sende selvsamme award videre til dig... Og det gør jeg altså, selv om du allerede HAR fået den! Du er så dejlig inspirerende...
    Kh. LisBeth.

    ReplyDelete
  2. Hej Maria! Nu skulle du tage og slå et lille smut indenom min blog...

    Fortsat god aften!
    -LisBeth.

    ReplyDelete