Friday, March 26, 2010

Påskeæg i alle afskygninger.

Jeg tror jeg har arvet glæden ved at lave påskeæg af krea-veninde Britta. Jeg tror at jeg var ca. 20 år da jeg opdagede at Britta lavede påskeæg! Altså alene, uden nogle børn og bare for sin fornøjelses skyld! Siden har Britta og jeg lavet mange æg sammen.
Her konnmr lidt af min samling. De fleste er lavet sammen med ungerne. Mens jeg stadig arbejder på at få taget nogle ordentlige fotos af de æg jeg har belagt med bladmetal og guld.
Her er æg med libertystof, æg med silkepapir, æg med krakeleringsmaling, filtæg m.m.
Her er tre æg med silkepapir, glimer og fjer. Det er den nemme måde, hvor man bare pynter æg, når man har spist dem og dermed slipper for at puste ud!
Æg med silkepapir, glimmer, fjer og guldsmed.
Flamingoæg med silkepapir, fjer og rulleøjne.

Æg på en gren. Almindeligt vandfarve og glimmerlim.
Æg med marmorering. (Består af Ceramic lak).
Æg med marmorering. (Består af Ceramic lak).
Almindeligt vandfarve og glimmerlim.



No comments:

Post a Comment