Wednesday, January 4, 2012

Har du nogen sinde set en Trengel?????


Hvis ikke, så er den her. En trolde-engel.... Trengel. En ganske god blanding af "før og efter kristendommen". Vel egentlig ikke meget anderledes end det faktum, at de fleste både har engle og nisser som julepynt!
Men altså.... Den skønne Trengel har jeg fået i julegave af min krea-veninde. Vi giver hvert år hinanden en hjemmelavet julegave. Denne er klippet ud med en ganske lille saks.
1. juledag hang den allerede på min væg lige ved siden af den gode læselampe, jeg også fik i julegave.

5 comments:

  1. Hvor er den bare skøn , jeg har lige siden jeg var en lille pige været vild med klip , den er rigtigt godt lavet.
    Deligt at dele gaver på den måde.
    mette

    ReplyDelete
  2. Hvor er den sød. Det er så dejligt at modtage noget homemade ;-)

    ReplyDelete
  3. Trengel hmm det er vel det vores børn er - en blanding af troldeunger og englebørn :)

    ReplyDelete
  4. Den er da bare skøn ! Godt nytår !

    ReplyDelete
  5. Hvor ER den skøn. Fedt udtryk. Lige til at få ideer af.

    ReplyDelete