Thursday, January 13, 2011

AWARD....noget meget "bloggisk"!

Der er noget fuldstændig "bloggisk" over at modtage og give awards. Jeg synes det er en hyggelig måde at give skulderklap til hinanden. Jeg har fået denne af Stine Hoelgaard og tusind tak for det Stine.
Med til awarden hører, at jeg skal fortælle jer tre ting jeg godt kan lide at lave.
Jeg tænkte, at nu skal I høre noget I måske ikke ved om mig, så her kommer det:

  1. Jeg kan rigtig godt lide at sejle. Selv om jeg har fødderne plantet dybt i den østjyske Staudejord så har jeg b.la. prøvet at sejle: Kano, kajak, optimistjolle, piratjolle, motorbåd, sejlbåd, robåd, smaggejolle, skonnert, færge, tømmerflåde, wind surfer og meget andet. Jeps, min ærøske (sømandsslægt) fornægter sig ikke, og jeg savner meget at bo i nærheden af havet.
  2. Jeg er rimelig habil med boremaskine, kap geringssav, skruemaskine, gulvbrædder og gipsplader. Min mand og jeg har bygget ALT det indvendige af vores hus. Og jeg syntes faktisk det var ret sjovt.
  3. Jeg elsker zumba, som jeg går til to gange om ugen!!! (Som så mange andre kvinder i det ganske danske land).
Jeg vil gerne give awarden videre til disse tre bloggere: LisbethLys, dooit-justdooit og ilonesfodspor.




3 comments:

  1. Tusind , tusind tak for det, søde Maria.
    Et dejligt skulderklap her på en ganske almindelig vinter-torsdag. Det glæder mig, at min blog kan glæde andre.

    Jeg får først lagt det på min blog i weekenden tror jeg.

    ReplyDelete
  2. Selv tak ,ingen stress med det!
    Mvh Maria

    ReplyDelete