Friday, April 16, 2010

Strik plasticposer.....!

Hej.
Jeg må lige vise jer denne skønne taske så I har noget at lave i den lange weekend vi står overfor:-)

Jeg var til fødselsdag i lørdags, og pludselig var jeg ved at falde over denne tasken, som lå på gulvet. Jeg måtte straks have kameraet op af min taske (som lå på gulvet ved siden af!) og tage et par billeder. De kunne have haft bedre lysforhold, men det har de altså ikke!



Tasken er simpelt hen strikket af plasticposer der er klippet i strimler! Enderne er bundet sammen og ikke stoppet ind, så de hænger som løse "strittere" og ser sjove ud! Hanken er et plasticrør fra byggemarkedet fyldt med perler og syet på med ståltråd.
Væsgo at gå i gang :-)

3 comments:

  1. Det er en sjov ide, og man må sige at det er genbrug så det basker.

    ReplyDelete
  2. Det er jo fantastisk... Jeg faldt engang over nogle film på nettet om nogle kvinder i et eller andet fattigt land, der gik på en losseplads og fandt tynde plasticposer, som de efterfølgende vaskede i en flod, tørrede i solen og klippede op på tværs. Til sidst satte de "plasticpose-ringene" sammen til en lang plasticsnor ved hjælp af en særlig slags knob, à la råbåndsknob og hæklede af dem. Prøv engang bare at google "plastic crochet"
    Sjovt...

    ReplyDelete
  3. Hej Maria

    fed taske. ;)

    du har modtaget en award af mig

    Kh Sara

    ReplyDelete