Friday, July 11, 2014

Ærø-spam.

Som altid, når jeg er på Ærø, blogger jeg lidt fra min smukke fødeø.
Øverste billede er fra en en tur i hestevogn i Ommel. Vi er heldige altid at få en tur i hestevogn med nogle af mine forældres venner. Billedet herunder er os på tur en dag i gråvejr.


 Det fine fyr ved Skjoldnæs tæt på Søby.
En gammel redningskrans ved vores strandhus ved Lisbeth Kær. Forhåbentlig kan den stadig redde liv :-)

En fin jolle jeg gik forbi i Ærøskøbing.

En sjov butik på torvet i Ærøskøbing, der re-designer gamle ting og møbler.

 Den sjoveste lille tankstation i Søby...
Et flot og velholdt hus i Søby.




4 comments:

  1. Det ser meget hyggeligt og fint ud. Skønne farver.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Der er så hyggeligt og et dejligt sommerliv, samtidig er der også et vældig fint kulturliv.

      Delete
  2. Jeg modtager gerne den slags spam! ;-) Dejlige billeder og du har som altid sans for de små sjove skæve detaljer. :-)
    Tak fordi du deler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak skal du have.... jeg elsker de der pudsige detaljer!

      Delete