Friday, December 27, 2013

Give away. Lækkert krea-udstyr til dig måske?

 
Kære alle.

Værktøjsfirmaet DREMEL, har givet mig mulighed for, at forære en af deres lækre DREMEL Versa Tip til en af jer.
Værktøjet har mange funktioner, men først og fremmest arbejder det med varme og kører på gas. Dvs lightergas, så det er rigtig nemt og der er ingen ledninger i vejen.
Hvad kan den bruges til? Du kan evt. se denne video: Tryk her eller læse med her under.

Den har mange funktioner.
1. Den kan lodde og der medfølger loddetin (det synes min ene søn og min mand er ret smart. Ingen ledning og de vil gerne låne....).
2. Den kan skære mens den varmer. Fx en snor, der skal skæres over og som ikke må trevle op. Vi har netop skiftet snor i en Diablo. Den kan dog også skære organza og måske lave flotte frynser til et tørklæde, de trevler ikke, fordi de er smeltet i kanten. Se fx denne video
 3. Den kan varme Rhinsten op, så limen aktiveres og de limes fast på det tøj, du gerne vil pynte!
4. Den funktion har jeg testet mest. Den kan opvarme embrossing pulver, som man køber i hobby forretninger. Her under har jeg lavet en DIY til, hvordan du laver et tryk, som på billedet her over. Eller som på trækuglerne med mine initialer.


 
  • Mal eller tegn et billede........ Acrylmaling, akvarel eller en collage, det spiller ingen rolle.
  • Tag et stempel, Det kan være et du selv har snittet i viskelæder, eller et du har købt i boghandleren eller i en hobbybutik.
  • Lav et stempel på dit billede med en halt almindelig stempelpude og drys embrossing-pulver i trykket lige med det samme. Ryst overskydende pulver af.
 
  • Nu er du klar til at smelte pulveret med din Dremel. Vælg den trekantede spids, der spreder varmen fra flammen. Når pulveret er smeltet, har du et flot metallisk stempel.
  • På trækuglerne og den runde træskive, har jeg malet bogstaver og blomst med fortyndet trælim. Jeg har malet med et grilspyd.
Det du kan vinde er følgende: Værktøjssættet fra Dremel og mit billede med de to bebrillede røde damer....

 

Billedet er lidt mindre end A4.
Du deltager i konkurrencen, ved at gøre et eller flere af følgende:
 
1 chance: Skriv en kommentar og meld dig som fast læser af min blog.
2 chancer: Skriv en kommentar og meld dig som fast læser på min blog og link til denne give away på din blog.
 
Skriv i kommentaren, hvor mange chancer du deltager med.
 
Jeg trækker en vinder d. 25. januar.
 
Held og lykke og godt nytår. Maria

30 comments:

  1. Skønt billede med de bebrillede damer, og spændende værktøj med mange funktioner.
    Deltager med to lodder!

    ReplyDelete
  2. Spændende. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    ReplyDelete
  3. Spændende værktøj, men er også vild med dit billed. Vil gerne deltage i din give awah

    ReplyDelete
  4. Hvor sejt!! Det er da sådan et must-have i et krearum! :) Jeg deltager med 2 chancer.

    ReplyDelete
  5. Jeg deltager med et lod . Jeg ville da være helt vild med at vinde sådan en maskine :-)

    ReplyDelete
  6. Det ser virkelig ud til at være en lækker maskine! Jeg deltager med et lod og håber!

    ReplyDelete
  7. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Følger via GFC

    mvh. Mette
    mette.knk(a)gmail.com

    ReplyDelete
  8. Nej, sådan en kan jeg da ikke undvære ;-) deltager med en chance da jeg ikke har nogen blog.

    ReplyDelete
  9. hapser da et lod - det ser så sjovt ud!

    ReplyDelete
  10. Hejsa,
    lækker give away du har. Smider lige 2 lodder i puljen og krydser fingre :)

    ReplyDelete
  11. Krydser fingrer for at jeg vinder, det ser alt for lækkert ud jo!

    Mvh Anja
    http://skoenhedenognoerden.wordpress.com/

    ReplyDelete
  12. Hvor er det godt, at I vil være med. Godt nytår til jer alle.
    Maria

    ReplyDelete
  13. Visst vill jag vara med och tävla, blir följare av din fina blogg, tyvärr har jag ingen blogg själv.
    Gott Nytt År 2014
    bittan4@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Jeg følger din blogg jevnlig og blir imponert over din kreativitet. Ønsker deg et kreativt nytt år. berit@thallaug.org

    ReplyDelete
  15. deltager med 1 lod og 10 x fingre:)
    marianne.lykke@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Det ser ud som en spændende dims - jeg deltager gerne med et lod i konkurrencen.

    ReplyDelete
  17. Den ser interessant ud og vi deltager gerne. Mange hilsner fra Kirsten & Lea
    meinemamaundich.blogspot.ch

    ReplyDelete
  18. Jeg er fast læser og har lavet et link på min blog - deltager med 2 lodder.
    Spændende redskab som helt sikkert kan bruges hos mig til forskelligt sjovt - så håber og krydser :) billedet er jeg forøvrigt også ret vild med.

    ReplyDelete
  19. Et spændende værktøjssæt som jeg virkelig håber på at vinde :-)
    Jeg deltager med 2 lodder

    jorunhansen75@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Sådan et værktøjssæt kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)

    ReplyDelete
  21. Deltager med 1 lod, har ikke blog selv.

    ReplyDelete
  22. jeg er med på en enkelt chance for den lyder da dælme smart!

    ReplyDelete
  23. Den er godt nok smart!!!! Er med på et lod.

    ReplyDelete
  24. Dejlig giveaway :) deltager med to lodder.
    X fingre :)
    Mette
    mette.nielsen153@gmail.com

    ReplyDelete