Wednesday, January 9, 2013

Min søn har malet på huset........!

Ja altså, han har maet dette lille hus, som mormor og morfar har fået.
Hvis du harlyst til at lave noget lignende, skal du save et brædt til i passende længde og lave et skråt tag.
Find maleinspiration på nettet...... Søg på huse eller gamle huse eller engelske huse eller gamle døre.... Husk at klikke af ved "billeder" så får du en masse billeder frem, du måske kan bruge ideer fra?

Huset er malet med alm. acrylmaling og Tobias har malet det på begge sider (kun sort på bagsiden) så det evt. kan stå i en vindueskarm og stadig se flot ud udefra....

3 comments:

  1. Hvor er det flot.
    Kan lige se en hel række af sådan huse i forskellige højder og farver på min reol for mig:)

    ReplyDelete
  2. Uha maria - hvor er det flot. Og med søde detaljer:0)
    Er du ikke på instagram?
    KH Iben

    ReplyDelete
  3. Tak begge to, jeg er også lidt ærgelig over at han forærede det væk :-)

    Jo jo jeg er på instagram, men har ikke lige fundet ud af så meget om det endnu...... Det kan være du kan vise mig det når vi ses.....

    ReplyDelete