Monday, August 22, 2011

Fluesvamp........!



Her kommer et pausebillede fra mig.
Det nye liv som friskolelærer tager en del tid og der har ikke været tid til bloggen. Det må siges at være ærgeligt men heldigis forsvinder den jo ikke af den grund :-)
Jeg nyder mit nye liv som lærer. Men det kræver lidt forberedelse!!!!!!
Jeg får tid til lidt krea i de sene aftentimer men foto m.v. bliver der ikke meget af.
Billedet her over har jeg dog fået malet/tegnet i den seneste tid. Det skal være en gave til gode venner der ønsker sig hjemmelavede gaver til deres store fest. (Jeps, I har set rigtigt, jeg har lånt god inspiration fra andre malerinder her i blogland).
I må have det godt til vi "ses" igen.
Knus

5 comments:

  1. God pause:) Jobbet skal jo passes, og lidt liv ved siden er der vel også brug for.

    ReplyDelete
  2. Altid godt at låne ;-)
    Sødt billede med fine mønstre og skønne streger.

    ReplyDelete
  3. Rigtig fint billede :)

    Spændende med jobbet - det er altid godt at prøve noget nyt, og det kræver jo både tid og energi sådan noget.

    ReplyDelete
  4. Hej Maria

    Tillykke med jobbet, som forståeligt nok kræver tid entusiasme. Hvor er de heldige de unger som skal have en kreativ ildsjæl som dig.

    Pas på dig selv

    Kh. Stin:)

    ReplyDelete