Monday, May 30, 2011

Kreativ kødmaskine eller blæret blender!



Se lige nogle lækre hækleværker, der er udstillet på Hinnerup Bibliotek.Kunstneren er Lene Bruun Kolff og jeg er helt vild med hendes værker. (Det har måske noget at gøre med min håndarbejdslærerbaggrund, hvem ved....)
Billedet i baggrunde er af Line Frøslev, som også er en lokal kunstner og til med "chefen" for den lokale billedskole for børn.

Jeg kan også lige fortælle at her i huset har vi noget at fejre :-)
Jeg er blevet fastansat som friskolelærer pr. 1. august. Nu mangler jeg bare lige at bestå de to sidste eksaminer på læreruddannelsen så kan jeg holde en fed sommer uden at tænkre på at skulle søge arbejde.
Glæder mig meget til at blive dansklærer (og krealærer og alt muligt andet-lærer) på en super musisk og kreativ skole.

3 comments:

  1. Hold da op siger jeg bare.

    Og så ellers stort tillykke med det faste job - det skal nok gå godt med dine eksaminer. Det bliver rart at få det overstået!

    ReplyDelete
  2. Super flotte og dejligt farverige. Kan også lide din street art på lygtepælen.

    ReplyDelete
  3. HOld ad helt op HVOR SKØNT Maria- KÆMPE stort tillykke med dit nye job! hvor lyder det bare fantastisk! - og tænk sig at gå sommeren i møde med det i sigte..
    hils
    Rikke

    ReplyDelete