Monday, September 13, 2010

Har I set en lilla ko?



Jeg fandt disse mærkelige metal-køer på et loppemarked i sommerferien. Jeg tror de har været tallerkener til en ordentlig steak! Efter grundmaling og en masse gange lilla er de nu lysestager i vores stue og på badeværelset!
Jeg ville gerne have haft dem røde, men havde lilla på lager.......!

Jeg undskylder stadig for det grafiske rod her på siden, men jeg kan ikke lige finde ud af at lave det i orden, og studiet fylder SÅ meget tid for tiden!

2 comments:

  1. de er seje - syns lilla er perfekt! kh lisbeth

    ReplyDelete
  2. Nej, jeg har ikke set ret mange lilla køer... Men i går hørte jeg til gengæld om kattekillinger, som en af mine små 3-årige børnehavepiger mente at have derhjemme. De var lyserøde, lilla, grønne og sorte!!! Så har jeg hørt det med ;o)
    Hav en god dag!

    ReplyDelete