Tuesday, June 22, 2010

Kage ideer...



I dag holdt vi den sidste fødselsdag for Sofia, inden hun går ud af børnehaven og skal i skole.
Hun havde helt selv valgt menuen. Lagkagen bestod af en halv bakke blendede jordbær (blend med lidt fløde). Det røres med flødeskum og lægges mellem lagkagebunde sammen med snittede jordbærskiver.
Øverste etage får lyserød glasur og pyntes med kyskager og hjertevingummier.
Det smager super, både for børn og voksne.
Her er den "sunde kage", som børnene fik inden lagkagen! Sofia havde fået en lignende et sted, men jeg måtte ud og google en sådan, for at se hvad hun mente!

7 comments:

  1. Det var da den sejeste "kagekone". Supersmart. Og hvis bare indpakningen er i orden glider alt ned til en fødselsdag :o)

    ReplyDelete
  2. Woww hvor en dejlig sund kagekone. Kagen med jordbær og flødeskum er heller ikke værst. Til lykke med fødselsdagen til Sofie:))

    ReplyDelete
  3. Tillykke med datteren. Lækker lagkage. Den skal da helt sikkert prøves :o)

    God aften.
    Randi

    ReplyDelete
  4. Tillykke med Sofia! -Og sikke et fint lygtepæls-diasshow! Godt, du fandt ud af det...

    Må prøve den der lagkage en dag - mums!

    Hej igen... skal lige være færdig med alt muligt før sengetid!

    -LisBeth.

    ReplyDelete
  5. Sikke en lækker kage og pålægskagekonen er da bare superlækker!

    ReplyDelete
  6. For en sukkersøt kake, den smakte sikkert veeeeeldig godt. Og for en god ide med den sandwitchkaken, til å spise opp.....

    ReplyDelete
  7. Hej.
    Jeg har fødselsdag i morgen.
    Jeg stjæler begge ideerne!! Tak for de gode ideer.
    Man er vel aldrig for gammel til en lagkage med kys og vingums - og en rugbrødskagedame??
    Jeg blir 43 ;=)
    så også lige dine nederdele - de er altså rigtig søde. - go`smag - eller skal jeg sige;lige min smag!
    kh. Helene

    ReplyDelete