Friday, September 7, 2012

Royalt besøg i vores kunst-workshop. Kommer du også?





I morgen er jeg medarbejder i en kunst-workshop for børn, og vi får besøg af Mary og Frederik.
Og hvorfor får vi så fint besøg....? Det er fordi Hinnerup by fejrer sit 150 års jubilæum som stationsby. Hele ugen har den stået på festligheder og emnet har været børn og leg gennem tiderne. 
Line Frøslev er byens lokale kunstner og ophavskvinde til Billedskolen for børn. Hun er også kvinden bag den store Workshop i morgen. Vi er en stor håndfuld kunstnere i workshoppen, som står for hver vores kreative aktivitet. Alle jer, og jeres børn, er hjertelig velkomne og det er ganske gratis. 

Line har også stået bag andre ting: Bla. et blivende kunstværk, lavet af børn fra Hinnerup, som skal afsløres på plænen ved den gamle stationsbygning; vimpler, som hun har arrangeret at alle byens børnehaver og dagplejere har malet med de små; store, kæmpe billeder malet på pressening som byens skolebørn har malet og som hænger over det hele. Her er mega flot og festligt:-)
I kan også benytte lejligheden til at prøve nogle af de mange aktiviteter rundt i byen, høre koncerter, se udstillinger eller blot indsnuse stemningen.
Måske ses vi ???????
Kom gerne forbi og sig hej, hvis du er læser af min blog. Du kan måske kende mig på, at jeg maler prinse- og prinsessebilleder med børnene......

1 comment:

  1. Jeg har lige set Line Frøslev stå foran sine indpakkede kunstværker på tv. Spændende dag i Hinnerup. God fornøjelse.

    ReplyDelete